امكاني ويژه براي محصولات ايران خودرو
خدمت از نوع طلایی
همه مي دانيم كه حادثه خبر نمي كند، شايد در يكي از 800 هزار حادثه رانندگي كه سالانه در ايران اتفاق مي افتد شما هم متضرر شده باشيد. اما آيا راهی برای جبران این خسارات وجود دارد؟
اگر سوار یکی از محصولات ایران خودرو هستید و یا قصد خرید یکی از آنها را دارید، حتما این مطلب را بخوانید. امدادخودروایران شركت زيرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو، برای این گونه اتفاقات تمهیدات ویژه ای اندیشیده است: خدمتی به نام كارت طلايي
کارت طلایی؟! چی هست؟
هدف امدادخودرو ايران اين است كه تنها نگرانی شما، انتخاب لباس مراسمی باشد که بدان دعوتید. نه نگرانی سرویسهای دورهای خودرویتان را داشته باشيد و نه دل نگران حادثه ها و تصادفات پیش بینی نشده باشید.
به همین منظور اين شركت، خدمات جبران خسارت و فراتر از آن را تحت عنوان كارت طلايي و سرویس های امدادی را به صورت طبقه بندي شده از سال 1380 به تعداد محدودی از خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو ارائه کرد و پس از استقبال این خدمات کارت طلایی در سطح تمامی خودروهاي توليدي ايران خودرو این خدمات قابل ارائه شد.
از مهم ترین خدمات کارت طلایی می توان به جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي، سرويس هاي امدادي و حمل خودرو (در صورت عدم امکان راه اندازی در محل) در تمامی شهرها و جاده های کشور، راه اندازي تلفني و مشاوره فني، ارائه سرويس هاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارائه شده در هر سطحی و تعویض خودرو در حوادث و سرقت اشاره كرد.
کارت طلایی انواع مختلفی دارد؟
کارت طلایی امدادخودروایران در حال حاضر در پنج سطح مختلف که شامل کارت طلایی سال و کارت های طلایی يك تا چهار ستاره است. عمده خدمات كارت طلايي شامل پاسخگويي به درخواست مشتريان، راهنمايي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان، مشاوه فني، انجام فعاليت هاي امدادي به صورت شبانه روزي، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان به صورت رايگان و ارايه خدمت هاي ادواري و نگهداري، تعميرات در محل و خدمت در محل طبق تعرفه هاي تعيين شده است. برخي خدمات نيز مانند هزينه خواب يا تعويض خودرو در خسارت كلي و... طبق ضوابط موجود ارايه مي شود.
چه نیازی به سرویس دوره ای داریم؟
باور کنید خودرو شما به غیر از بنزین به مراقبت هایی نیز احتیاج دارد. مواردی همچون تعویض روغن موتور، شمع موتور، لنتها و دهها مورد دیگر که پایش تمامی و تعویض به موقع آنها برای افرادی که مشغله ایشان زیاد است کمی عذاب آور است.
اما نیاز به نگرانی نیست. کارت طلایی این مشکل شما را حل کرده است. دیگر نگران سرویس های دوره ای خودرویتان نباشید. در سطوح دو ستاره کارت طلایی و بالاتر از آن، این خدمات به نحو شایسته ای در نمایندگی ها و یا حتی درب منزل و یا محل کار شما قابل انجام است.
تعمیرگاه در محل!! هر جایی که من بخواهم ؟ ممکنه ؟!!!
به منظور رفاه حال مشتريان؛ براي انجام سرويس و خدمات تعميراتي خودرو در محل زندگي و يا كار، خدمت سرويس و تعميرات سيار درمحل، توسط امدادخودروايران ارائه می شود كه شامل ارائه ۱۶۲ نوع خدمت از جمله انجام سرويس هاي دوره اي، سرويسهاي تابستاني و زمستاني، انجام تعميرات مربوط به سيستم خنك كننده، انجام تعميرات مربوط به سيستم سوخت رساني، انجام تعميرات مربوط به سيستم برق و الكترونيك، انجام تعميرات مربوط به سيستم ترمز، انجام تعميرات مربوط به سيستم كلاچ (به جز ديسك و صفحه كلاچ)، تعويض باطري، دينام ، انژكتور ، رادياتور، قفل، سنسور روغن و.. و انجام تعميرات مربوط به تزئينات و...است.
این خدمت کارت طلایی شامل خودرو من نیز می شود؟
اگر شما سوار بر یکی از محصولات ایران خودرو هستید که طول عمر وسیله نقلیه زیر 10 سال است، جواب شما بدون شک "بلی" است. اما به این نکته توجه کنید که برخی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو از زمان تحویل خودرو به مدت یک سال تحت پوشش این خدمت هستند؛ محصولاتی همچون گروه پژو پارس، رانا و سمند.
چرا کارت طلایی؟
شاید با تمامی این توضیحات برای برخی از رانندگان این سوال پیش آید که چرا باید کارت طلایی تهیه کنم؟ خدمات كارت طلايي و سرویس های امدادی چه مزیتی نسبت به سایر خدمات مشابه دارد. با توجه به وجود شرکتهای خدماتی دیگر در خصوص امداد، خدمات خودروئی، حمل و جبران خسارت کلی و جزیی، کارت طلایی چه مزیت رقابتی نسبت به آنها ایجاد کرده است.
برخی از مزیت های کارت طلایی
امداد باليني به مدت یک سال از جمله مزاياي كارت طلايي است. در صورتي كه خودرو دچار نقص فني شده و شما در هر کجای ایران نیاز به کمک داشته باشید کافیست تنها با شماره سراسری 096440 تماس گرفته و در زمان تقریبی 30 دقیقه منتظر امدادگران ماهر امدادخودروایران باشید. بدون اضطراب بدون دغدغه .
فراگیری و در دسترس بودن از ديگر ويژگي ها و مزاياي كارت طلايي است كه امكان بهره گیری از پوشش نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور و ارائه خدمات استاندارد را براي مشتريان فراهم كرده است. كارت طلايي خسارت قسمت های زیرین خودرو را هم پوشش مي دهد. در صورتی که به بخش زیرین خودرو شما به هر دلیلی آسیب ببیند، کارت طلایی با توجه به ضوابط خسارت شما را مرتفع مي كند.
همچنين به خساراتي كه طي آن هزينه هاي تعمير قسمتهاي آسيب ديده از 60% ارزش خودرو قبل از حادثه بيشتر باشد و يا امكان بازسازي آن به تاييد كارشناس اين شركت نرسد و يا اينكه مدت تعمير بيش ازحد پيش بيني شود، اطلاق مي شود، در این صورت امدادخودرو ایران طبق ضوابط خود و با نظر مشتری اقدام به تعویض کلی خودرو می کند.
با نوسوار، خودرو نو سوار شوید
سالهاست از زمان ساخت خودرو شما گذشته و کارت طلایی خود را بارها تمدید کرده اید. حالا کم کم به این فکر افتاده اید که خودروی خود را تعویض کنید اما این روزها خرید یک خودرو صفر برای اغلب خانواده های ایرانی آن هم بدون تسهیلات ویژه، عملا کاری سخت به حساب می آید.
از اين رو شرکت امدادخودرو ایران در راستای تکریم مشتریان وفادار خود طرحی را با عنوان طرح "نو سوار" آغاز کرده است.
در این طرح شرکت امدادخودروایران اقدام به "فروش اقساطی خودرو با احتساب نرخ سود ویژه" کرده است که شامل دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که حداقل به مدت دو سال متوالی مشترک یکی از سطوح کارت طلایی امدادخودرو ايران باشند.(برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)
امداد خوددرو ايران خدمات خود را ضمانت مي كند
امدادخودرو ایران سالهاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدماتی بینقص است. اما باز هم اگر شما مشتری عزیز از هرخدمات از این مجموعه ناراضی بودید کافیست با شماره 096440 تماس گرفته و نظرات خود را بیان کنید. لازم به توضیح است که با ارائه کد پیگیری، شکایت شما در هر مرحله قابل پیگیری است. تمامی خدمات کارت طلایی از امداد گرفته تا تعمیرات و جبران خسارت با ضمانت قطعات و خدمات اولیه و قابلیت طرح شکایات نیز در صورت ناراضی بودن مشتریان برای ایشان وجود دارد.
حالا واقعا لازمه؟ یعنی کارت طلایی بگیرم؟
نیم نگاهی تنها به تیترهای این مطلب هم شاید برای متقاعد کردن شما رانندگان آینده نگر کافی باشد تا تلفن را برداشته و با 096440 تماس گرفته و یکی از مشترکین امدادخودرو ایران شوید. امدادخودروایران از خانواده بزرگ ایران خودرو به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است. با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود، نبود لوازم یدکی، جبران خسارت از تصادفات احتمالی و دهها دغدغه دیگر نخواهید بود.
خدمات كارت طلايي و سرویسهای امدادی
به منظور گسترش خدمات ارائه شده , خدمات فرا بيمهاي تحت عنوان كارت طلايي و سرویس های امدادی به صورت طبقه بندي شده از سال 1380 به گروهي از خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو ارائه گرديد و سپس در سطح كليه خودروهاي توليدي ايران خودرو توسعه يافت.
دارندگان اين كارت از خدمات زير بهره مند ميگردند:
کارت طلايي وسرويسهاي امدادي
سال
|
کارت طلايي شامل:
جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي
سرويسهاي امدادي شامل:
خدمات ارتباطي: (پاسخ گويي به درخواست مشتريان، راهنماي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان و مشاوره فني)
خدمات نگهداري خودرو:
(ارائه سرويسهاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد)
خدمات امدادي و حمل:
(انجام فعاليتهاي امدادي، راه اندازي خودرو در محل، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان)
|
کارت طلايي و سرويسهاي امدادي
يک ستاره
|
کارت طلايي شامل:
جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي، حوادث طبيعي
سرويسهاي امدادي شامل:
خدمات ارتباطي:
(پاسخ گويي به درخواست مشتريان، راهنماي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان و مشاوره فني)
خدمات نگهداري خودرو:
(ارائه سرويسهاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد)
خدمات امدادي و حمل:
(انجام فعاليتهاي امدادي، راه اندازي خودرو در محل، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان)
|
کارت طلايي و سرويسهاي امدادي
دو ستاره
|
کارت طلايي شامل:
جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي، حوادث طبيعي، تعميرات
سرويسهاي امدادي شامل:
خدمات ارتباطي:
(پاسخ گويي به درخواست مشتريان، راهنماي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان و مشاوره فني)
خدمات نگهداري خودرو:
(ارائه سرويسهاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد)
خدمات امدادي و حمل:
(انجام فعاليتهاي امدادي، راه اندازي خودرو در محل، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان)
|
کارت طلايي و سرويسهاي امدادي
سه ستاره
|
کارت طلايي شامل:
جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي، حوادث طبيعي، تعميرات، پرداخت هزينه خواب
سرويسهاي امدادي شامل:
خدمات ارتباطي:
(پاسخ گويي به درخواست مشتريان، راهنماي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان و مشاوره فني)
خدمات نگهداري خودرو:
(ارائه سرويسهاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد)
خدمات امدادي و حمل:
(انجام فعاليتهاي امدادي، راه اندازي خودرو در محل، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان)
|
کارت طلايي و سرويسهاي امدادي
چهار ستاره
|
کارت طلايي شامل:
جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت کلي و جزئي، حوادث طبيعي، تعميرات، پرداخت هزينه خواب،ارائه لاستيک
سرويسهاي امدادي شامل:
خدمات ارتباطي:
(پاسخ گويي به درخواست مشتريان، راهنماي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان و مشاوره فني)
خدمات نگهداري خودرو:
(ارائه سرويسهاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد)
خدمات امدادي و حمل:
(انجام فعاليتهاي امدادي، راه اندازي خودرو در محل، حمل و جابجايي خودرو و انتقال سرنشينان)
|
شرح خدمات كارت طلايي و سرویس های امدادی
شرح خدمات
|
امداد سیار
|
سال
|
یک ستاره
|
دو ستاره
|
سه ستاره
|
چهار ستاره
|
سرویس های امدادی
|
پاسخگویی به درخواست مشتریان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
راهنمای و راه اندازی تلفنی
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
اطلاع رسانی
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
پیگیری امور مشتریان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
مشاوره فنی
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
انجام فعالیتهای امدادی به صورت شبانه روزی
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
ارائه سرویسهای ادواری و نگهداری براساس استانداردهای خودروساز
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
*رایگان
|
**رایگان
|
***رایگان
|
راه اندازی خودرو در محل
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
تعمیرات در محل
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
سرویس در محل (Quick Service )
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
حمل و جابجایی خودرو
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
انتقال سرنشینان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
خدمات طلایی
|
جبران خسارت ناشی از حوادث
|
------
|
طبق ضوابط خدمات طلایی
|
سرقت کلی و جزئی
|
------
|
حوادث و بلایای طبیعی
|
------
|
تعمیرات
|
طبق تعرفه
|
|
طبق تعرفه
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
هزینه خواب
|
------
|
------
|
------
|
------
|
روزانه 100.000 ریال
|
روزانه 150.000 ریال
|
تحویل لاستیک (حداکثر 4 حلقه در یک دوره)
|
------
|
------
|
------
|
------
|
------
|
هر 60000 کیلومتر
|
شکست شیشه
|
------
|
------
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
اسید و مواد شیمیایی
|
------
|
------
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
رایگان
|
تعویض خودرو خسارت کلی
|
------
|
طبق ضوابط خدمات طلایی
|
ارائه خدمات وفاداری مشتری
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
طبق تعرفه
|
- تا سقف 25000 کیلومتر طبق ضوابط **- تا سقف 40000 کیلومتر طبق ضوابط ***- تا سقف 60000 کیلومتر طبق ضوابط
تعمیرات
در صورتي كه خودرو دچار نقص فني گرديده ولي قادر به حركت باشد و حركت آن موجب ايراد خسارت و بروز حادثه نگردد، مي بايست با مركز تماس (تلفن 096440 يا 88612121-021 ) ارتباط بر قرارنموده و يا به يكي از نمايندگيهاي مجاز شركت ايران خودرو مراجعه نماييد.
تصادفات و حوادث
جبران خسارت ناشي از به هم خوردن دو يا چند خودرو، برخورد به جسم ثابت يا متحرك، برخورد شيئي ديگر به خودرو، واژگوني و سقوط خودرو و خسارت از زير خودرو با رعايت موارد زير در تعهد كارت طلايي و سرويس هاي امدادي ميباشد.
در صورت وقوع تصادف ابتدا با نيروي انتظامي و يا مراجع قضايي تماس گرفته و گزارش حادثه يا كروكي را اخذ نماييد.
(توجه داشته باشيد كه گزارش فوق، كامل و در سربرگ داراي تاريخ و شماره و ممهور به مهر مراجع مذكور باشد)
سپس مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي خدمات شركت اقدام گردد.
تعويض خودرو
به خساراتي كه طي آن هزينه هاي تعمير قسمتهاي آسيب ديده از 60% ارزش خودرو قبل از حادثه بيشتر باشد و يا امكان بازسازي آن به تاييد كارشناس اين شركت نرسد و يا اينكه مدت تعمير بيش ازحد پيش بيني شود، اطلاق مي گردد .
لازم به ذكر است خودروهايي كه به نظر كارشناس شركت امدادخودرو ايران غير قابل بازسازي تشخيص داده می شوند، صرفاً می بایست تعویض گردد.
مراحل تعويض خودرو
مالك يا وكيل قانوني وي مي بايست به دفتر مركزي و يا دفاترمنطقه اي شركت امدادخودرو ايران مراجعه نموده و نسبت به تكميل فرم درخواست و تشكيل پرونده اقدام نمايد.
اعزام كارشناس خسارت از سوي شركت امدادخودرو ايران به پاركينگ محل توقف خودرو جهت احراز اصالت خودرو و حادثه و تنظيم گزارش بازديد از خودرو.
بررسي پرونده، تعيين خسارت و تعيين سهم مشترك از قيمت خودرو جايگزين توسط كارشناس پرونده.
ارائه اصل فيش واريزي توسط مشترك به حساب بانكي شركت امدادخودرو ايران.
صدور و ارسال معرفي نامه به معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو جهت صدور سند و تحويل سند خودرو درخواستي طبق معرفي نامه صادره.
سرويس دوره اي
برای اخذ سرویس دوره ای به یکی از روشهای ذیل می توان اقدام نمود:
ارتباط با مركز تماس از طریق تلفن سراسری 096440 و ثبت درخواست سرویس در محل یا اخذ پذیرش از نمایندگی.
مراجعه حضوری به يكي از نمايندگيهاي مجاز شركت ايرانخودرو در سراسر كشور.
امداد گر سرویس درمحل یا نمايندگيهاي مجاز شركت ايران خودرو پس از اخذ دستوركار از مركز تماس امدادخودرو ايران موظف به انجام كليه سرويسها(مطابق جداول زير) می باشد.(لازم به ذكراست كه انجام سرويسهاي دورهاي باعث كاهش استهلاك و افزايش عمرخودرو ميگردد.)
پس از انجام سرويس ، در صورت تأييد نسبت به امضاء فاكتوراقدام فرماييد.
براساس استاندارد تعميرات خودرو, تنظيم موتور و تعويض اقلام مصرفي وسر ريز روغن ها و مایعات در فواصل مابين سرويسهاي دورهاي تحت پوشش سرویسهای امدادی نميباشد.
جهت انجام سرويسهاي دورهاي خودروي خود ميتوانيد در زمان اعتبار اشتراك و فقط در كيلومتر تعيين شده و دربازه 500 كيلومتر قبل و حداكثر 1500كيلومتر بعد از آن براي سرويس مورد نظر به نمايندگيهاي مجاز ايران خودرو مراجعه یا طی تماس تلفنی از خدمت سرویس در محل استفاده نماييد.
سقف استفاده از سرويسهاي دورهاي براي كارتهاي طلايي و سرویس های امدادی مطابق جداول زير ميباشد:
سرويسهاي دورهاي خودرو های پارس، سمند و 405 با موتورXU7 و XUM
|
نوع سرويس
|
5000
|
10000
|
15000
|
20000
|
25000
|
30000
|
35000
|
40000
|
45000
|
50000
|
55000
|
60000
|
روغن موتور
|
ــ
|
**
|
ــ
|
**
|
ــ
|
***
|
ــ
|
***
|
ــ
|
****
|
ــ
|
****
|
فيلتر روغن
|
ــ
|
**
|
ــ
|
**
|
ــ
|
***
|
ــ
|
***
|
ــ
|
****
|
ــ
|
****
|
فيلتر سوخت
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
***
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
***
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
****
|
فيلتر هوا
|
ــ
|
**
|
ــ
|
**
|
ــ
|
***
|
ــ
|
***
|
ــ
|
****
|
ــ
|
****
|
لنت ترمز
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
***
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
***
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
****
|
شمع موتور
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
***
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
***
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
****
|
تسمه تايمينگ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
ــ
|
****
|
بازديدهاي
دورهاي
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
√
|
نكته1: خدمات تخصيصي سطح دو ستاره به خودروهاي سه و چهار ستاره نيز تعلق ميگيرد و برهمين اساس، خدمات تخصيصي سطح سه ستاره نيز به چهار ستاره تعلق ميگيرد.
نكته2: در صورتيكه خودرو پارس ،سمند و 405 با موتور TU5 باشد، سرويس هاي خودرو مطابق جدول سرويس هاي دوره اي خودرو 206 انجام خواهد گرفت.
کلمات کلیدی
کارت طلایی
ایران خودرو قنبری کد 3369
کارت طلایی قنبری
ایران خودرو
قنبری ایران خودرو
نمایندگی قنبری کارت طلایی